Friday Night - Myspys

Friday night blev en riktig myskväll!

Efter beach handbollen kom jag hem, la mig i solen och åt glass och hoppade sedan in i en dusch. Gjorde v mig lite smått och packade ihop mina saker. Tog sedan tåget in till stan och träffade Nicole. Vi gick bort mot gröningen i det underbar vädret och la oss på en filt. Väntade på hennes pojkvän och när han väl kom startade vi grillen och åt korv med potatissallad, mega gott! Satt där en stund och snackade och åt... Sen rörde vi oss mot kärnan och träffade Robin och Ragnar. Stannade där till efter midnatt och tog sedan tåget hem, stelfrusen... Härlig och mysig kväll, den tackar man för.

Jag tror aldrig det har varit så komplicerat att starta en engångsgrill som det var för oss. Bosses tänder funkade inte så vi fick inte igång grillen. Då lånade vi av ett par, vi trodde den startade men den släcktes igen... Ville inte fråga samma person igen så frågade ett gäng om vi kunde låna deras. Fick tändstickor och försökte... Trodde än en gång att den skulle starta... Gick inte. Lånade ytterliggare tändare av en och då startade den... FAIL!







Hatar tights och shorts men var så kallt att jag var tvungen...

Kommentarer
Postat av: - fly fly fly !

- myspys!

2010-06-05 @ 19:01:32
URL: http://mereiforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0