Walt Disney

Igårkväll satt jag och kollade på "Skönheten och Odjuret". Första gången jag ser den, kanske sett den som liten men inget jag kan minnas. I slutet satt jag och grät, gud vilken fin film! Jag älskar alla Walt Disney filmer, så underbara.

Jag älskar Aladdin!

Några av Walt Disney filmer:

Snövit och de sju dvärgarna
Pinocchio
Askungen
Peter Pan
Lady och Lufsen
Törnrosa
Pongo och de 101 dalmatinerna
Djungelboken
Aristocats
Robin Hood
Filmen om Nalle Puh
Bernad och Bianca
Micke och Molle
Mästerdetektiv Basil Mus
Den lilla sjöjungfrun
Aladdin
Lejonkungen
Pocahontas
Ringaren i Notre Dam


Kommentarer
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jag med :P

vad gör du då?

2010-06-25 @ 00:37:44
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0