When you cried... I'd wipe away all of your tears

För ett år sedan var jag inne på akuten för min körtelfeber. Tacksam än idag att den var så lindrig att jag inte behövdes läggas in och att jag kunde åka till Spaninen med Emma. En sak jag aldrig glömmer var att Sebbe kom upp på sjukhuset, från sin skolavslutnings fest... Halv full, stank sprit och cigaretter! Smått pinsamt, dock blev jag väldigt glad att han kom... Little sweetheart.

Om man ändå kunde vrida tillbaka tiden och få uppleva de bästa minnena igen...
Man lär sig av sina misstag... Jag hade dock inte velat leva om mitt liv och
ändrat på något. Då hade det ju inte varit mitt liv längre.

Kommentarer
Postat av: Lucy

Sv: Eller hur:) Kräftor och jordgubbar kan man äta året om:)



Kram Lucy

2010-06-11 @ 23:42:49
URL: http://lucyvida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0