19 Mars - Hemma från skolan!

Inte alls varit aktiv, varken igår eller idag...
Igår var jag hemma från skolan, min mage tar livet av mig just nu.
Orkar ingenting för tillfället därav dålig uppdatering.


Igår när jag var hemma kollade jag och Mamma på film.
Vi såg "I stormens öga", brukar inte vara förtjust i Beck men jag tyckte faktiskt filmen var bra.
Älskar Persbrandt, haha! Han skiter i hela världen och gör vad han själv vill. Härlig kille.
Såg även sista avsnittet av "Tusenbröder" (även det bästa avsnittet i serien.)
Ola Rapace är helt klart bäst!
En av de absolut bästa TV-serierna. I'm in love!

Så såg min dag ut, på ett ungefär.
Hoppas ni hade en bra dag! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0