23 mars 2010

Tillbaka i skolan. Funkade hyfsat, mådde inte super bra men jag var ändå glad att komma tillbaka. I torsdags var jag inte helt klart med matten, i fredags missade jag lektionen... Idag jobbade jag på så jävla bra, bara flög igenom kapitlet så nu är jag ifatt! Känns jätte bra, matte är inte mitt starka ämne.

Efter skolan tillbringade jag en stund i stan med min barndomsvän My. Vi kollade i massa olika affärer och gick runder och snackade... Kollade i en snobb affär, bara gucci och prada saker. Kände mig inte hemma där ;)
Åt en toast/varm macka på stan. Var rätt stor och mega god!

Jag & min klasskamrat Sabina satt och målade i våra studieplaner.
Skrev så klart att det var Påsklov och ritade lite söta bilder, Mega fint... RIGHT?:D
(Klicka för större bilder)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0