3 rättersmiddag.

Efter städningen så skulle pappa börja med maten.
Jag önskade 3 rätters middag för jag tänkte att det kunde bli kul.
Dock fick jag hitta på förrätt och efterrätt själv för han skulle koncentrera sig på maten.

Förrätt: Skivade mango och avocaodo med kräftskjärtar med en dressing av sweetchilli m.m

Var inte så duktig på lägga upp men jag som "lagade" det ;)

Varmrätt: Potatis och sommarkyckling!
Innehåller bla: Gurka, kyckling och bacon.

Efterätt: Marängsviss med hallon.
Kom inte på något annat då jag fick så kort tid på mig.


Kommentarer
Postat av: elin hansson

Jadå! du med gumman? duktig du är i köket, blev förätten god? <3

2010-03-14 @ 21:36:02
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0