4/3. Efter praon

Efter praon åkte jag och Emma ner till stan för hon skulle till Synpotik. Fixade lite saker på Apoteket och åkte sedan vidare till Familia för Emma skulle hitta dop-present till båda Alva&Tea. Kollade Maxi ute i hyllinge, gud vad jag har blivit petig! Emma är så pedant på sin avdelning, likaså alla andra som jobbar ute på Råå Maxi.
Jag får med panik om kläder hänger fel, uppslängda slarvigt på en galge osv.. Sjukt.
Aldrig brytt mig om sådant förr ju!

Köpte skit billiga chips på Maxi, 8 spänn! Får la se hur dem smakar.
Åt även korv, bara 5 kronor. Älskaaar korv med bröd.

Klicka för större bilder.
Byggarna hade målat en smilies i Emmas lägenhet.
Jag och Emma hittade jätte söta dreggelscarfsar
och en riktigt söt tröja till bebbar!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0