Annika Thors kärleks böcker till barn.

Vi har tema "Kär&Lek" i skolan just nu. Så var vi tvungna och läsa en kärleks bok. När jag gick i fryan brukade My's mamma läsa högt ur böcker för oss. Jag kommer fortfarande ihåg en jag tyckte var super bra. Så jag lånade den av My. Nu har jag läst ut både ettan och tvåan. Läste ut tvåan på typ 1,5 timme. Nu måste jag bara fixa bok-recension. Gud vad söta böcker! Kärlek när man var liten - Bara för gulligt! En mening i boken lyder ungefär:

Love vet inte vad man gör när man är ihop, mer än pussas när ingen ser på.
Awe!! Vad sött :')

(Dock är det väldigt lätt lästa böcker. För 6-9 åringar,
men dem är så söta att man inte kan stå emot!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0