Dag 1 På Praon

Min dag startade halv sju imorse, riktigt trött var jag men det gick att gå upp.
Tog tåg och buss till Maxi, det gick bra. Tyvärr var jag där nästan en halv timme innan jag började, men så är det när man tar tåg och buss, passar aldrig perfekt med ens egna tider.

Idag var inte syster Emma där så det betydde att jag fick vara mer framåt, fråga mer och ta enga intiativ. Jag är rätt blyg när det är mycket nytt folk. Dock gick det bra. En som heter Heidi som jobbar där välkomnade mig jätte bra, hjälpte mig hela tiden, väldigt trevlig.. Sånt gillas skarpt!!

Fick göra massa massa saker idag. Alla tycker jag jobbar otroligt fort, tar bara några 10 minuter sen är jag klar och frågar om mer. Chefen Niklas skrattar hela tiden när jag kommer, han tycker att jag jobbar för snabbt.
Haha kul dem tycker jag jobbar bra iallafall, tycker det är riktigt kul fast vissa saker känns som SLAV-arbete.


Kommentarer
Postat av: jesshopaholic

låter som en pra praoplats :)

2010-03-02 @ 21:46:04
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0