Dag 3 på praon

Idag, på min begäran började jag klockan 15.00 och slutade 20.00. Jag ville prova på hur det var att jobba kväll, väldigt skönt och börja senare ;) Dock kom det mer och mer folk hela tiden, folk man kände osv... Lite pinsamt på något sätt, haha speciellt för jag har sååå snygg outfit. Byxorna är som säckar runt vaderna, mega stora.

Hjälpt Emma hela dagen då hon fått massa saker levererade, hon har hand om barnavdelningen så det var mycket bebis kläder (nyheter) som kommit in. Så söta, man vill bara köpa allihopa för dem är så gulliga.
Har även klätt av och på skyltdockorna, inte det letaste med deras armar som knappt böjs.

Blev pyttipanna till middag och till efterrätt en semla, gott!
Kollat fuskbyggarna på TV, rätt bra program...
Fy fan och lägga miljoner på sitt hus och arbetarna som bygger det gör massa fel.
Kollad fel på tiden, så när jag slog över till 3:an för att se efterlyst var det ju redan slut.
Sitter dock och ser det på webben just nu! :)

Galgarna till alla barbapapa bodysar jag vek!

Kommentarer
Postat av: Johnalice

Fabulous site. Keep it up ,best regards and shalom to all of you

2011-05-31 @ 07:49:34
URL: http://johnalice.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0