Dagen = Underbar!

Min dag har varit underbar. Gick upp vid elva och tog en lång dusch. När jag klev ur stod Olivia i hallen och ville umgås lite. Vi spelade kort och lyssnade på musik. Sen gjorde jag v mig och vi gick in till henne. Satt i två solstolar på gården. Sen drack vi oboy, Olivia ville bjuda på sandkakor och Jenny satte fram utemöbler. Helt underbar dag.
Vi åt middag och efterrätt och sedan hjälpte jag Olivia med ett stort Lego bygge hon fått av sin pappa.
Hon dock bara bygga ihop en bil,  men hon blev glad för det!
Jag är faktiskt snabb på att bygga ihop Lego saker, lite erfarenhet har man ;)
Jo men, skryter om Lego... lite trötter kan jag säga.


Till efterrätt åt vi hemmagjord glass med daim bitar.


Kommentarer
Postat av: Sara

Sådana dagar behövs ofta! Bara få slappa!

2010-03-15 @ 16:40:08
URL: http://sarsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0