Film på gång!

När jag och Emma (syster) kom hem stod maten på bordet.
Vitsås/pepparrotssås med potatis och fisk. Det ska jag ha med imorgon till praon i en gullig liten matlåda!
Kollat Eva och Adam och suttit vid datan med Lisa. Kollade även Outsiders på TV och såg inledning till Spårlöst. Lisa, Erik och Alva kollade videoklipp så jag gick in och kollade det med dem istället. Alva var lite gnällig när det inte var räddningspatrullen som visades på skärmen längre, sjukt hur en 5 månaders unge kan vara så inne i en video..

Iallafall... Stod och höll Alva, hon lutade sig mot mitt bröst och somande, sittanades i min famn.
Sååå mysigt, vandrade runder med henne.
Började få ont i armen så gick upp och la henne.
Nu sitter jag här, Lisa och jag ska se Luftslottet som sprängdes.


Kommentarer
Postat av: Lillasyzter

hihi sötnos :)

2010-03-02 @ 18:44:29
URL: http://lillsiz.blogg.se/
Postat av: elin hansson

Den är SUUUPER god du måste testa den :D<3

2010-03-02 @ 20:45:09
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0