Fråga om Musik


Fråga: Kan du inte skriva på din blogg vad du gillar för musik? :D
& typ tipsa om en bra låt?

Svar: Det klart jag kan! Jag tycker om all musik.
Jag lyssnar på allt från lugna ballader till hårdrock.
Något jag inte är riktigt stort fan av är techno.
Visst finns det låtar jag tycker om där med men det är
nog den stilen jag gillar minst...
Om man bortser ifrån Opra!

En bra låt... Höm.
Min favorit låt är: Ras Cricket - Skin.
Min favorit artiskt blir nog: Håkan Hellström.
Han otroliga texter, hans röst, hans framförande... Helt underbart.
Annars tycker jag om gamla mysiga kärleks-låtar  :)

Hoppas du fick svar annars ska jag förska utveckla mig i en annan fråga.

Kommentarer
Postat av: Sabina

Visste verkligen inte vad du lyssna på för något, men nu vet jag!

haha själv gillar jag typ schlager låtar (A)

2010-03-20 @ 23:47:14
Postat av: Cecilia, Kär-Smycken!

Enligt mig så finns det bara två sorters musik: bra musik och dålig musik. Jag lyssnar på den som är bra.



Sv: Ja, du har helt rätt! Jag är galen i smycken. Helst uppseendeväckande och unika.



Sköt om dig och ha en tokrolig söndag!

2010-03-21 @ 10:05:26
URL: http://karsmycken.blogg.se/
Postat av: michaela

jaa :| den får ta och komma snart!

2010-03-21 @ 13:40:28
URL: http://miski.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0