Glass i stora lass

ANG ARMEN:Jag gick en timme innan skolan slutade. Skulle upp på apoteket, möta upp mamma och sen fixa det med armen. För er som inte vet så skulle jag sätta in en p-stav. Jag missuppfattade och trodde man skulle ta bedövningen en halvtimme innan, dock var det 1,5 timme innan. Jag är glad att jag inte såg nålen innan...
Jag ska inte ljuga, det kändes, det spänner fortfarande. Dock glad att det är gjort. HATAR sprutor.

Sen åkte jag och mamma till Väla. Blev en snabb tur, kollade bara några få affärer.
Åkte sedan vidare till Familia då jaginte hittade det jag letade efter på Väla.
Shoppade några saker... Dock några impuls köp, HATAR även impuls köp. ;D


Stor glass! Orkade knappt hälften men god var den!
Köpte ett halsband och då fick jag frågan om jag vill köpa en lott för en tia
som stöd för bröstcancerfonden. Why not? 10 spänn liksom...
Dock vann jag inget :D

Kommentarer
Postat av: elin hansson

haha kanske, men min hade lite skinn + att den inte hade läkt än :p<3

2010-03-25 @ 20:58:28
URL: http://elinfredrikahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0