Hjälpsamma Filippa!

Idag har jag varit snäll mot mamma. Följde med henne ut till Väla då hon skulle hämta sina ny glasögon. Bestämde mig för att stanna kvar i bilen... Efter en timme kom hon! Man kan ju säga att jag var rätt irriterad. Men det var så mycket strul med de nya glasögonen, inställningar hit och dit.

Sen åkte vi till systemet och jag hjälpte henne bära. Sen åkte vi och handlade, plockade ner och upp allting till henne. Hämtade Eriks data borta på ICA (posten) och bar ner den till honom. På kvällen lagade jag middag. Makaroner och bacon, även till mamma. Diskat och plockade undan allt. Gjorde pizza till min bror. Känner mig verkligen duktig! Som tack fick jag alla mynt min bror hade, 70 kronor. WIHI :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0