Hur jag verkligen känner.

Jag mår så dåligt... De senaste dagarna har varit utan att överdriva fruktansvärda för mig.
Jag orkar snart inte mer. I 9 år har detta pågått.
Om detta ska fortsätta så vet jag inte vad jag gör.

Att ha den smärta varje dag, att behöva gråta hela tiden.
Känna sig som ett missfoster, ett problembarn som ingen kan hjälpa.
Under 9 år har jag gått till doktorer, aldrig har jag fått någon hjälp.
Ingen vet vad det är för fel med mig.
Det gör ont och det tynger mig otroligt att behöva skriva fritt om detta och berätta hur jag verkligen känner.
Dem flesta förstår mig inte. Det kanske inte är det lättaste heller.

Men när inte ensengång en läkare kan hjälpa mig... Vad är det då för fel på mig?
Är jag psykisk störd? Varför har jag alltid så ont i magen.
Varför mår jag alltid så illa. Tänk dig att för varje steg du tar vill du bara lägga dig ner och skrika av smärta.
För varje tugga du tar känns det som du ska spy upp det igen.

Det känns som ett stort hål i min mage, ett hål som aldrig kommer gå igen...

Utan mina vänner som piggar upp mig varje dag hade jag aldrig orkat ta mig igenom detta.

Kommentarer
Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Lilla älskade lillasyster, vi håller tummarna för att det blir bättre, att dom finner en lösning! Tills dess får du kämpa på så bra som bara du kan.



<3

2010-03-17 @ 23:34:30
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Monkey

usch det låter så himla hemskt så jag vet inte! ingen ska behöva gå igenom ngt sådant! du har alltså en smärta som inte de vet var den kommer ifrån?

kramar!

2010-03-18 @ 13:27:49
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Nathalie

oj , finns alltid gumman! <3

2010-03-18 @ 18:34:24
URL: http://davidssonnathalie.blogg.se/
Postat av: Kinesprinsessan

Filippa då! <3 Vet hur det är, tro mig! Har haft magkatarr i hur många år som helst. Har även diagnosen IBS och får symptom titt som tätt. Hoppas de hittar "felet" snart. Ingen ska behöva må så dåligt. Du får gärna höra av dig om det är något. Kram Kinesprinsessan <3

2010-03-21 @ 14:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0