Jalla Jalla

Min kväll har spenderats i TV soffan. Jag har kollat Melodifestivalen med Mamma och Amanda.
Skit låten vann ju... Tyckte Darin skulle vinna!
Aldrig varit direkt stort fan av honom men tycker bara han blir bättre och bättre.
Som han förmedlar det på scenen, jag får rysningar.

Nyss kollat klart Jalla Jalla, otorligt rolig film!
Älskar alla Josef Fares filmer, helt otroliga. Man skrattar hela tiden.
Tyckte Farsan som jag såg på bio som han med regisserat är sjukt bra!

Josef Fares är son till Jan Fares. Jan är med i alla Josefs filmer.
Även Josefs bror, Fares Fares är med i alla filmer.
Fares är han på omslaget. Han är även med i Snabba Cash.
Tillsammans gör dem sjukt bra filmer.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fin blogg ta gärna en tit på min också :)

2010-03-14 @ 13:23:39
URL: http://kajsavendelbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0