Lista

1. De 3 senaste köpen jag gjort är :Tuggummi, mat och godis tror jag...
2. Den största kändis jag har nummer till i mobilen är : Ingen faktiskt, tror jag..
3. Det senaste jag googlade var : Hur ett ord stavades
4. Mitt absolut sämsta köp någonsin : Kläder som bara hänger där
5. I min handväska har jag just nu: Plånbok, kalender, headset, handsprit, pennskrin och annat smått
6. Min favoritgata i världen är: No idea
7. Mitt signaturplagg: Signaturplagg?
8. Det absolut finaste/dyraste i min garderob är: Mina replay jeans
9. Jag är beroende av: Tuggummi
10. Min personliga stil kan beskrivas med dessa tre ord: Bekvämt, vanligt och ibland urringat?
11. Om jag bara fick shoppa i en affär skulle jag välja: Snobb affär ;p
12. Jag har aldrig köpt något från: Mark O'Polo
13. Jag fyndar bäst på: Gina och HM
14. Om jag fick ärva någons hela garderob skulle jag välja: Min syster Annas
15. Mitt nästa stora inköp ska bli: Kläder och smycken, klocka!
16. Min stilikon är: Stilikon?
17. I min skosamling har jag: Mest gympadojjor.
19. Varje månad shoppar jag för: Olika, är väldigt sparsam
20. På nätet shoppar jag helst just nu från: Nelly, Bubbleroom bla
22. Jag är som snyggast när jag är: Mig själv?
23. Om jag vill ha smakråd så frågar jag: Syster
24. Mitt hår är Brunt
25. Mitt drömjobb är Skådespelare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0