Monopol Night is over!!

Som sagt stod det mellan Erik och Niklas. Erik hade sån tur hela tiden, Niklas ägde alla dyra gator + han hade hotell på alla, dock lyckades Erik hoppa emellan hans gator hela tiden. Det är så kul när det kommer såna kort "Du måste betala gatu-underhållning för dina hus/hotell". Erik kom undan lindrigt: 12.000. Det var lite värre för Niklas, han fick betala: 18.300! Jag är glad det inte är riktigt pengar man spelar om. Dessutom hade Erik sån tur: Han la ju 12.000 i mitten, sen kom han på "GÅ" och fick ta upp allt igen.

Erik hade verkligen tur... Han hoppade förbi Niklas Norrmalmstorg (dyraste gatan i spelet) med ETT steg typ 10 rundor. Helt sjukt! Trots Erik otroliga tur så vann Niklas tillslut! Jag hade en jätte trevlig kväll, nu ska jag gå och duscha sen väntar en lång praodag på Maxi imorgon. Påsk sakerna + utemöblerna kommer denna veckan, kanske får jag mer och göra nu..?;)

Alla blå "pluppar" är det gator Erik ägde och alla rosa är Niklas.
Ungefär lika många gator, dock hade ju Niklas de lite värdefullare!


Kommentarer
Postat av: alice

fan vad sugen jag blev på monopol nu!

2010-03-10 @ 22:29:54
URL: http://aliicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0