Natti

Efer shopping turen sprang jag in till Olivia och Charly.
Satt och pratade med Jenny och Fredrik lite och sen kollade jag film med Olivia och Charly.
Någon djurfilm, rätt söt. Såg dock inte hela.

Sen käkade vi middag och efter det gick barnen och la sig.
Jenny frågade om jag skulle med och träna men jag orkade verkligen inte...
Så jag gick hem istället, organiserat lite i hyllorna i tvättstugan.
Mina fotbollsklädera la helt huller om buller.
Hatar när det är oreda bland MINA saker, älskar organisert och städat!

Suttit och pratat med en klasskompis hela kvällen...
Han mår inte speciellt bra just nu så vi pratade rätt länge.
Känns skönt när man hjälper en annan och får stöd tillbaka.

Nu ska jag sova, mår inte great. Natti!


Märks att det varit sol ute idag.
Solfångarna i grannarnas trädgård lös i olika färger när jag skulle gå hem :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0