Nödvändiga saker.

Igår var jag så himla duktig. Jag brände över alla mina bilder på en skiva. Jag hade massa massa bilder men allt rymdes faktiskt på en DVD-skiva. Många bilder sen semestrarna i somras, mobil bilder osv. Det känns skönt att ha det på skivor, om det skulle hända något med datan... Så man ändå har det sparat!

Ska bli noggrannare med att bränna över saker på skivor. Min förra datas hårddisk kraschade och alla mina bilder försvann. Kollade runder på sidor och vad det kostade att rädda dem. Typ 10.000... Inte normala priser. Väldigt synd att allt försvann, hade massor av bilder på mina grannar (Olivia och Charly). Speciellt på Charly som inte alls var många månader fram tills hon var ett... Allt borta, tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0