Praoa veckor!

Idag, för första gången bryggde jag kaffe till min syster! Dock gjort det förr, tillsammans med Farfar ;)
Haha, det gick och dricka som tur var. Idag startade min prao... Jag praoar på Maxi på Råå två veckor framöver.
Tyckte faktiskt det var jätte kul, lite förvirrande när folk kommer och frågar massa saker man inte kan svara på.
Får ju ha snygga jobbe byxor-skjorta, hihi :D

Hjälpte Emma på barnkläder-avdelningen och byta plats på massa kläder, klistra på rea lappar och massa massa annat! Låter kanske dött men jag tyckte iallafall att det var kul! :)
Stör mig som FAN på folk som öppnar tex strumpbyxor paket och bara slänger det i en hög, fy fan vad många paket vi fick vika om.

Fick även byta kläder på kläddockorna, nice ;)
Haha dock drog jag bara över en annan tröja på pååågen!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Lycka till på praoen och hoppas du trivs!

2010-03-01 @ 20:28:56
URL: http://sarsor.blogg.se/
Postat av: Sara

Lycka till på praoen och hoppas du trivs!

2010-03-01 @ 20:28:57
URL: http://sarsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0