Skolan. Incest, okej eller inte?

Försov mig imorse, missade dock bara mentorstiden så det var lugnt.
På NO dubbeltimmen gjorde vi inte så mycket, kollade Ungdomsmottagningens hemsida och fick tillbaka våra gamla prov på ljud och ljus. Jag är nöjd med tanke på hur mycket har ogillar NO. :)

På svenskan skulle vi debattera. Rätt svårt... Jag tyckte det var svårt att vara emot incest.
Jag är absolut emot incest, tycker det är jätte äckligt!
Men vad är det starkaste argumentet emot det?
Gruppen som talade för incest sa: Men om du är kär och inte vet om att det är din släkting?
Så starkt argument, vet inte vad jag skulle svara...

Tycker du det är okej med Incest?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0