Skolan

Försov mig idag igen... Eller, snarare stannade hemma en stund för jag inte mådde bra.
Då jag kände att jag mådde lite bättre åkte jag till skolan.
Missade ungefär halva engelskan, inte så farligt.

Idag var det ärtsoppa... Jag har alltid ställt in mig på att det är äckligt.
Idag tog jag mod och smakade, åt dock inte så mycket.
Det var absolut inte äckligt, men inte gott heller... Det gick att äta i alla fall.
Fick även pannkakor - Nääästan våfflor!

Axel idag på musiken!                                  Påskris inne i staden!

Kommentarer
Postat av: Gjermundmaryam

Nice site, cool background. toni.

2011-06-03 @ 11:02:23
URL: http://gjermundmaryam.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0