Städnig pågår!

Hallå igen! Jag var ju som sagt jätte sugen på att åka och simma.
Dock kände jag att jag fick piroritera mitt rum först.
Lisa och Alva har ju sovit här i två veckor, det har blivit rätt dammigt kan man säga.
Haft fönster öppna och vädrat, dammsugit, tvättat speglarna, plockat undan och röjt.
Jag brukar inte ha så mycket små saker som ligger men om jag väl har det tycket jag det är JÄTTE stökigt.

Lagt in alla mina väskor i skrubbarna istället för att ha det hängda på handtagen till skrubbarna.
Känns fräscht att gå in här nu.

Har även vikt ihop massa sommarkläder som jag har haft på galger i garderoben, lagt upp på en hylla istället. Kan knappt få in och ut något ifrån den, fullproppad!
Därför fick jag lägga upp lite på hyllan, dock ska det fram snart igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0