Test

TESTET!

Har du under de senaste två veckor:
Druckit alkohol? -  Yes, dock ytterst lite.
Saknat någon du inte borde sakna? -  Tyvärr är det så
Hört någon snacka skit? -  Haha, every day!
Skolkat från skolan? -  Nej
Hjälpt någon som har kärleksproblem? - Maybe
Pratat med en riktigt bra vän i telefonen? -  Japp
Blivit irriterad på någon? -  Oja

Dig själv
Trivs du med ditt utseende? -  Alla har brister men jag är rätt nöjd.

Vad är din normala hårfärg? -  Råttfärgat/blont typ...

När fyller du år, och hur många år blir du? -  9 Januari, jag blev 15!
Vart vill du helst bo? - Sverige, London eller USA
Redo för barn? -  Nej
Redo för att flytta hemifrån? - Nej
Använder du linser eller glasögon? - Nej

Pengar
Tjänar du egna pengar? -  Nej
Hur mycket pengar går åt per månad åt kläder? - Beror på, vissa månader sparar jag till nästa månads shopping

Gillar du allt du köper? - För det mesta
Hur mycket pengar tror du att du lagt ut på hårprodukter? - Mamma köper
Sparar du till något? - EU-körkort och kläder Om jag haft mer hade jag sparat till Lady Gagas&Pinks konsert
Har du pengar på ditt konto nu? -  Japp
Hur mycket pengar har gått åt till alkohol den senaste månaden? - Inget
Betalar du allt du behöver? -  Almost, dock brukar mamma hjälpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0