Träning + Tv = Kvällens händelser den 9 Mars

När jag kom hem stod maten på bordet. Det blev spagetti med köttfärssås, GOTT!
Blir att ha med det i en madlåda imorgon.
Varit sugen på det flera gånger i veckan då man sett att vissa av personalen ätit det.

Efter middagen tränade jag. Dock kom jag en halvtimme försent, jag var ju tvungen att smälta maten. Missade inget mer än offside snack, kan jag ju redan!

Kollat tv hela kvällen. Dating in the dark och Dr.House.
Dating var ett halvfjolligt men rätt roligt program.
House är en favorit, älskar programet!

Jag älskar träna, I want a nice body... TILL SOMMAREN 2010!
Det vill jag ju förövrigt med, såklart!

Kommentarer
Postat av: saga

sv: haha ja, gud vad snygg han är! HANS ARMAR gaah!

2010-03-10 @ 12:36:44
URL: http://sagabohinen.blogg.se/
Postat av: Kinesprinsessan

Du HAR en najs body! :) Var rädd om dig! <3

2010-03-12 @ 22:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0