UM

Nu ska jag berätta om gårdagen. Mina tider för dagen var: 10.00-17.00
Började först vid 13.00 pga av att jag var på Ungdomsmottagningen vid lunch.
I hopp om att få nya p-piller så satt jag och pratade med doktorn en stund.
Det fanns inga piller jag hade välja mellan längre... Så mina alternativ blev P-stav eller Spiral.
Tycker jag är för ung för spiral så blev p-stav...

För er som inte vet det har jag hål i hjärtat.
Eller ett blåsljud mellan förmakarna, ungefär 8 mm stort.
Detta gör att jag inte får dyka med ex tuber.
(Min högsta önskan, ni kan ju gissa om jag grät när doktorn sa det)
Jag får inte ta vanliga P-piller för det kan öka risk till blodproppar osv.


Kommentarer
Postat av: Sara

Beklagar verkligen :( Hoppas det går över och att det löser sig . . Kramar till dig!

2010-03-15 @ 16:41:55
URL: http://sarsor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0