Cykeltur med Sebbe ♥

Hallå, blev ingen uppdatering efter jag duschat. Jag gick ner och åt och sen gick jag upp och tog en power-nap! Men nu ska jag skriva om gårdagen och om crossavslutningen.

Efter middagen igår träffade jag Sebbe, Vi båda var väldigt uttråkad och visste inte vad vi skulle hitta på. Så jag tog som förslag att vi skulle cykla till stan och bada. Dock började det bli lite sent och vi visste inte om vi skulle komma hem innan solen gick ner så vi satte oss på våra cyklar och cyklade iväg till Påarp och sa hej till Ellinor som tog konformationen. Stannade enbart och sa hej och sen cyklade vi hem igen, duktiga vi är! Min kondition är verkligen inte på topp, kommer ihåg i sjuan då jag och Emma cyklade från Påarp till Mörarp på 10 minuter. När jag och Sebbe cyklade tog det kanske en halv timme om inte lite mer, haha måste verkligen träna upp min kondition!

Dagen outfit: Linne och jeansshorts.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0