Friday; I'm in love!

När jag kom hem från skolan i fredags tog jag tåget hem och gick sedan raka vägen hem, upp på mitt rum och somnade gott i min säng! Vaknade runt sex igen och vid sju åt vi middag. Jag och Erik beställde pizza. Tror bara jag klämt i mig en hel pizza några få gånger, orkar bara en halv och sen är jag proppmätt! Men jag äter ändå tills det känns som det är påväg upp igen, haha så gott!

Vid halv tio åkte jag in till stan och träffade Nicole, hennes pojkvän Bosse och hans kompis Mattias. Vi gick från Knutpunkten bort till Kemira. Där vi träffade på en gubbe som sov på trottoaren... Bosse envisades om att det skulle vara streetrace, men när vi kom fram verkade som de redan var klart så jag och Nicole tog bussen tillbaka till knutpunkten och gick sen runder och lullade och snackade! Mysig kväll och natt!

Försökte få en bra bild på full-månen som var enorm men gick inte så bra...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0