Motocross ♥

Måndags kväll spenderades ute på crossbanan, sista träningen innan det är avslutning för denna termins crosskola. Banan var otroligt lerig, på vissa ställen var det så mycket skit att det stod upp till motorn, vi fick till och med spärra av banan på vissa ställen då en massa trillade och fastnade. Som tur var trillade jag inte en enda gång, bara stannade några gånger pga av all jävla lera och köer.

För att komma till banan var man tvungen att köra igenom en pöl, i pausen tänkte jag inte om den var djup så dum som jag är kör jag rakt igenom den och det står vatten upp till sadeln kändes det som. Var helt dyngsur, fy fan vad kallt det var! Riktig dusch... Mamma har tvättat mina kläder flera gånger, luktar gammal ost och spya, fy fan vad var det i den pölen?










Kommentarer
Postat av: jesshopaholic

shit va lerigt! jag ska faktiskt kolla cross i tibro på söndag, jsm! :)

& jaa, så jävla omoget att vara anonym! Har man något att säga kan man ju stå för det i alla fall..

2010-05-19 @ 13:22:24
URL: http://ljungbergjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0