Söndag - Tea fisen på besök

Söndag! Gick upp vid halv elva och fortsatte på "Mors dag" projektet. När jag kom ner hade mamma och pappa dragit ut vår kyl och frys... Orkade inte gå ner i källaren för att hämta mat så sket i att äta... Vid cirkus klockan tre kom jag på att jag inte ätit frukost? Kom även på att det bara var en och en halv timme tills det var middag så jag sket i att äta frukost, var inte det minsta hungrig, känns konstigt att ha hoppat över frukosten.

Kände att ni behövde veta lite sånt ointressant :D

Vid tre kom också Anna, Tea och Jonas på besök. Anna hjälpte mig med det sista på min Mors dag present. Mamma blev jätte glad, toppen! Tea har börjat åla sig, gulligt. Hoppade in i en dusch och sen satte jag mig och läste bloggar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0