Trä-armband!

Vaknade redan sex i morse... La och vred och vände mig i 20 mintuer till innan jag var tvungen att gå upp. Blev stressigt att komma i tid till idrotten uppe på Olympia, men det ordnade sig. Vi skulle jogga drygt tre kilometer, så man sprang rundan tre gånger. Orkade de två första och den sista blev det jogga/gå... Usch vilken dålig kondition jag har, dock är jag rätt nöjd. Inte tränat på tre veckor av olika anledningar så rätt nöjd det gick såhär pass bra ändå...

Engelska provet gick bra, magkänslan säger så i alla fall. Jag missade ju tyvärr lite saker som jag glömt och inte gått igenom då jag varit sjuk. På slöjden hade jag inget och göra så jag och Emilia började trä armband och sen var hela klassen igång med att fixa armband, lovely!

1. Alice och mitt no-projekt
2. Armbands-fix på slöjden
3. Magnus i den stiliga kepsen!
4. Magnus armband
5&6. Mina armband



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0