Hel dag på Ven!

Friluftsdag! Klockan halv nio började vår båttur ut till den lilla ön VEN mellan Danmark och Sverige. Där spenderade vi en hel dag med alla åttor från PS1 och PS2. Blev en lång cykeltur och sen brännboll/fotboll och lite mer cyklande. Riktigt rolig dag och vi hade tur med vädret, sol och jätte varmt, underbart. Vi var TVUNGNA att ha hjälm, annars fick vi inte cykla. Fattar inte varför alla klagar... Inte speciellt jobbigt och ha den på huvudet förutom att det blev svettigt och nej man är inte jätte söt i hjälm men glad jag använde det idag då det hände att vissa krocka... Som Kalle, krockade-trillade-slog ut halva framtanden... Han är nog glad han hade hjälm.

Bilderna är klickbara så ni kan se de i större format.
Jag måste verkligen ut och sola nu när det blir fint väder, vita ben, hah!







Låtarna Axel och jag lyssnade på hela tide, hah!
Galen dag. Vilka fina vänner man har <3



Kommentarer
Postat av: Julia

SV; Jag vet, men det är svårt att tänka så när man fått IG på nånting och man är värdelös i ett ämne.. Men snart är det lov och då jäklar! :)

2010-05-28 @ 10:46:25
URL: http://juliakjellin.blogg.se/
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Vill bara berätta att jag börjar blogga igen efter sommarlovet. Men har lite funderingar och det är om jag ska fortsätta blogga på den här bloggen eller om jag ska skapa en ny. Sen så undrar jag också vad jag ska skriva mer om, förutom utbildningen, ferhat kändis bilder o.s.v.



Skulle vara tacksam om du gav lite förslag :D. Ha det bra nu, vi hörs i slutet av augusti månaden då min sommarlov tar slut och jag börjar blogga igen ;).

2010-05-28 @ 23:59:36
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: LISA [lising.blogg.se]

Ser att någon gärna uppdaterar bilder som jag ;) härligt Flipp :D



Mysig dag :D

2010-05-29 @ 03:05:51
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0