Pluggande!

Konstigt nog vaknade jag hyfsat pigg idag, en måndag... konstigt om man får säga det själv. Innan skolan fick jag tillfälle att prata med min bror som är och studerar i USA via skype, jag har inte pratat med han sedan han åkte i Augusti så det var kul. Kan ju lugnt säga att jag saknar honom men det känns bra och veta att han trivs!



På engelskan idag fick jag reda på att vi har en redovisning till på onsdag...  Jag frågade klasskamrater i förra veckan om vi hade fått några läxor och personerna i fråga svarade nej, det känns verkligen jättebra att ens klasskompisar inte kan tala om vad vi fått i läxa om man är sjuk. Så jag har tillbringat kvällen åt att få ihop en muntlig redovisning.

Förövrigt så hade vi en oförberedd NO-redovisningen idag, vi skulle kortfattat berätta om våran uppsats. Det gick bra tills jag kom till mitten av redovisningen då plötsligt att ögonen riktades mot min lärare, jag blev ganska irriterad för jag försökte redovisa men alla skrattade och tittade åt ett annat håll så jag gav upp och sa "Jaha, ja jag är väl klar nu då"... Sen tog min lärare en plastlåda och satt och klöktes, han började plötsligt må jätte illa och trodde han skulle kräka, mindre roligt att titta på. Så vi fick sluta ca 20 minuter tidigare.

Kommentarer
Postat av: EM

hihi ja!!

2010-10-04 @ 23:20:59
URL: http://escondido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0