Tankar kring gymnasiet.

God väldigt sen kväll.

Skolterminen närmar sig med stormsteg och jag har drygt en veckas sommarlov kvar. Det ska bli roligt att börja skolan igen och framförallt på en ny skola. Träffa ny kompisar, få nya lärare och nya utmaningar. Jag kommer sakna PeterSven skolan väldigt mycket och mina gamla lärare. Speciellt en utav mina lärare, Caroline.

Hon har hjälpt mig otroligt mycket under dem två åren som jag gick på PS. Hon är verkligen en toppen lärare! Sättet hon lär ut på, hon inspirerar mig så mycket. Jag kommer sakna min toppen lärare och jag tror inte jag kommer hitta någon lärare som kan klå henne! Hon har bara inte hjälpt mig med skolarbete, hon har lyssnat på mig när jag varit ledsen om det så har rört sig om familjen, kompisar eller killar.

Jag ser framemot att kunna få läsa om sådant jag tycker är intressant, kunna styra så pass mycket att jag kanske kan ta extra kurser i något jag vill lära mig mer av. Att helt enkelt kunna lägga upp min skolgång och forma den efter mina önskemål.

Än har jag en vecka kvar av mitt sommarlov och det ska jag njuta av, dock har jag en hel del saker inplanerade! Först på listan står farmor och farfars kalas som är imorgon, ska åka dit lite tidigare och hjälpa dem. Bäst att gå och lägga mig så jag är pigg till imorgon, god natt!


Bilden är tagen i Oktober 2010.

Kommentarer
Postat av: angelica

sv taack! :)

2011-08-14 @ 11:57:28
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: jenny

vilken skola ska du börja på ?

2011-08-14 @ 14:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0