Busfabriken

Igår runt lunch åkte jag till busfabriken tillsammans med syster Lisa och hennes två barn, Alva och Noah. Stannade där i nästan två timmar innan vi åkte vidare till "Mcdon" som Alva säger.

Väl hemma hos Lisa blev jag bjuden på pasta och köttfärssås, muffins och så bakade hon schackrutor, mums! Åkte hem vid kvart över tolv på natten, blev en rejäl pratstund hela kvällen.

Nu ligger jag i min säng, precis ätit frukost och nu funderar jag på vad dagen har att erbjuda. Sum-sim tävling på Filborna idag. Har lust att bege mig dit men smått orolig att jag inte kommer få en biljett för det är så mycket folk!

 


Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Jeeetemysigt!!

2011-12-19 @ 20:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0