Julklappsrunda

Igår hade vi en lektion, vi fick börja klockan nio och slutade 10.40. Lektionen gick ut på att slappna av, vi hade tända ljus, nerdragna gardiner och lugn musik. Vi gav varandra hand och ryggmassage och åt choklad. Efter den lugna lektionen blev det ett snabbt utvecklingssamtal innan jag och mamma begav oss ner till stan.

Handlade klart alla julklappar, skönt att ha det klart! Det är nämligen inte långt kvar till julafton nu, närmare bestämt 8 dagar. Det känns verkligen inte så, antagligen för att det inte ligger någon snö på backen. Jag måste ha snö för att känna julkänsla. Förstår inte folk som kan fira julafton i ett exotiskt land ^^

Hann städa mitt rum igår också, skönt. Ska bara blöttorka golvet, byta sängkläder och sedan ta mig an akvariumet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0