Cam Gigandet - Hottest man alive!

Godkväll!

I lördags åkte jag till Abbiz och där var lite förfest innan vi drog oss vidare mot Landskrona karnevalen. Fick med mig ett linne hem och jag lyckades trycka i mig både en voffla och ett grillspett. Efter två åkturer i karusellerna begav vi oss hem mot Abbiz igen. Vi kollade film och sedan somnade alla där.

Igår vaknade jag upp hos Abbiz med folket. Åkte sedan hem och käkade och for sedan vidare till Matilda och såg Burlesque. Riktigt bra film, Cam Gigandet är sjuuuukt snygg. Vi åkte sedan vidare mot Abbix och spenderade våran kväll där med massa fina vänner. Jag, Matilda och Anton lagade middag till oss alla och därefter blev det film med popcorn och chips. Begav oss hem vid halv tolv och somnade gott i min säng.

Idag har jag och mamma cyklat en massa massa mil. Berättar mer om våran cykelrunda imorgon för nu måste jag borsta håret och dra på mig kläderna och sedan dra hem till Emelie och ha filmkväll!



Kommentarer
Postat av: jennifer / photography

Usch, så snygg!

2011-08-07 @ 19:03:10
URL: http://jenniifer.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0