For better or worse, Till death do us part, I'll love you with every single beat of my heart! ♥

Godkväll!

Vill bara kika in och säga att jag har haft en riktigt bra helg och söndagen har varit mer än underbar. Allt som är planerat inför de kommande veckorna och massa mysigt prat, jag har de finaste vännerna man kan önska sig! Mesta dagen har jag tillbringat med Matilda och vi har haft så mysigt, kärlek till dig mina fina vän ♥

Imorgon påbörjas jag en ny jobbevecka, alltså inne på min andra. Det ska bli roligt... Eller där ljög jag, inte så sugen på att jobba imorgon. Vill enbart tillbringa massa tid med mina fina vänner och killen jag tycker om så mycket.

Nu har ni fått ett kort inlägg ifrån min sida, har massa bilder på lager men hinner inte lägga upp dem, sängen kallar!


Kommentarer
Postat av: Matilda

tack själv hjärtat! <3

2011-07-04 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0