Fotboll

Godkväll!

Lördag och regnet öser ner utanför fönstret. Derby matchen mellan Helsingborg och Mamlö är nu avgjord och slutade med 2-2. Kan man annat än bli vansinnig när domaren dömmer fel? Jag förstår att Gerndt blev förbannad och slog till Miljan Mutavdzic i bakhuvudet. Jag förstår inte hur en del domare resonerar, ska det vara okej att Miljan Mutavdzic puttar Gerndt, ger honom en armbåge i huvudet utan de minsta tillsägelse?

Nog om fotboll, vaknade i morse med ögoninflammation. Tror jag i alla fall att det är... Kan även bero på min linser (används dagligen), klorvatten (jobbat i bassängerna) och rök (vänner som röker) läste jag och mamma.

Nu ska jag snart dra på mig lite kläder, eventuellet kladda på lite mascara och dra mig vidare mot Emelie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0