One week left.

Hej!

Kikar bara in här snabbt innan jag lägger mig i sängen. Kan ju inte påstå att jag mår på topp för tillfället, varit ganska ledsen hela dagen och allt bara snurrar. Jag antar att alla har sådana dagar men dem är inte så uppskattade ifrån min sida i alla fall...

Min helg har i alla fall varit bra, den kunde dock ha varit bättre. Imorgon påbörjar jag min tredje arbetsvecka. En vecka kvar och sedan är det slut på arbetandet. Då ska jag sätta igång att gymma och träna och få kroppen jag vill ha, hur många tror jag kommer göra det? Till och med jag själv tvivlar på det när jag skriver det.

Nu ska jag gå och lägga mig, det blev antaligen inte ett av de roligaste inläggen men det är så jag känner för tillfället.


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: hah eller hur:D

2011-07-11 @ 14:20:14
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Elsa

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-12 @ 12:37:51
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0