Polenresan 2011. Tåget från Swinoujscie-Krakow!

Än en gång ber jag om ursäkt för min dåliga uppdatering när det gäller bildern ifrån våran Polen resa! Anyway, nedanför kommer bilder ifrån tågresan mellan Swinoujscie och Krakow. Som ni ser var själva kuperna INTE så stora. Utöver det så var kuperna otroligt varma, svettades som en gris. Det fanns inget lås utan bara en liten hasp som till på köpet inte funkade, great.

Toaletterna på tåget var det värsta jag har sett, bara tanken av dem får mig att rysa. Jag skulle egentligen ha tagit en bild på dem så ni kunde förstå vårat helvete, 12 timmar på ett tåg med en toalett som såg värre ut än bajamajorna på festivaler!







Kommentarer
Postat av: Mariam

Sv. Mm lite mysigt är det ju, men jag blir så deppig och trött när det regnar :/ så för mig är det inte alls kul

2011-06-19 @ 18:57:45
URL: http://mariamstyle.blogg.se/
Postat av: Linnea Linde

Du Filippa jag vet precis vad du pratar om!! Dom toaletterna är inte att leka med!! ;)

2011-06-20 @ 17:49:59
URL: http://mybestworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0