Godkväll!

För tillfället har vi väldigt mycket i skolan och med tanke på att jag vill prestrera så bra som möjligt får bloggen läggas åt sidan, jag svarar på kommentarer när jag har tid, likaså uppdaterar.

Just nu håller vi på med vårat examensarbete, ett stort arbete som avslutning på denna terminen! Detta är våran sista chans att eventuellt höja oss i våra betyg, jag vet att förmodligen kommer kunna höja mig i mitt SO betyg så nu ska jag verkligen ge gärnet! I morse hade vi dubbeltimme på Svenska/So och en hel timme satt jag i princip och stirrade på datorskärmen. Jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva om, hur jag skulle börja mitt arbete etc.

När jag slutade halv två idag tog jag bussen hem, åt lite och vilade en stund. Därefter har jag suttit i ca 3 timmar och arbetat på mitt examensarbete. Nu är jag igång! Jag har snart skrivit två sidor och vi får max har fem sidor. Jag vet inte om jag kommer fylla ut alla sidor och jag har väldigt svårt att tänka som lärarna säger: kvalite framför kvantite. Jag vill helst skriva 20000 sidor för verkligen mata på med fakta, nåja!

Nu ska jag återgå till mitt examensarbete, tänkre göra några inlägg senare, hang in there!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0