Sunny day!

Ahhhh, 29 grader, jag klagar inte! Igår badade vi och solade en stund efter vi käkat lunch och sedan for vi iväg till ett köpcenter här i närheten. Kollade på Victoria Secret och jag kan ärlig säga, gud vad överskattad butik! En del saker var hyfsat fina men jag hade aldrig kunnat lägga så mycket pengar på det.

Nu har vi precis käkat frukost och nu ska vi bege oss mot LA. Bada på Venice Beach och ikväll ska vi äta på en italiensk resturang. Ska även besöka walk of fame, stjärnorna i marken för er som inte vet vad det är! :)




Kommentarer
Postat av: Lisa - Mamma till Alva och Noah

Du eller Sandra på bilden? :P

2011-10-30 @ 21:49:51
Postat av: Anonym

Hejsan! :) Har du haft en bra helg med mycket halloweenkänsla?



Tänkte bara tipsa om att jag nu har startat en tävling där man kan vinna 2 mysiga spalampor att ha i badkaret/duschen! Väldigt mysigt nu till hösten och det vore superduperkul om du ville vara med och tävla! :)



http://lindshe.blogg.se/2011/october/tavling-vinn-2-spalampor-fran-smartasakerse.html#comment

2011-10-31 @ 08:34:19
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Åhhh vad underbart du har det =) Jag vill med vara där.

Många kramar ♥

2011-10-31 @ 20:28:10
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0