För webcam bilder is the shiet!

Genom mitt fönster lyser solstrålarna och genom mina högtalare strömmar musik. Om en liten stund ska jag bege mig till skolan och ha föräldramöte. Det ska bli ganska roligt, en liten utmaning att få prata inför alla föräldrar. Mår fortfarande inte hlet hundra, huvudvärk och halsen ömmar... Hoppas att det blir bättre!

Efter föräldramötet ska jag nog träffa honom en stund! Borde egentligen plugga kom jag på men det är ju såå mycket roligare att träffa honom än att plugga engelska glosor, blö!




i brist på annat...

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej!



så söta webcam bilder på dig:) Hoppas det gick bra på föräldramötet och efter när du träffade honom =)



sv: Det var så lite gumman. Tack själv♥ Nu hoppas jag innerligt att ditt hjärta är som det ska och att det fungerar utmärkt.



Massa kramar



2011-09-28 @ 00:45:30
URL: http://wiilow.blogg.se/
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga

sv: ja, tacos är alltid gott! :)

2011-09-28 @ 13:29:05
URL: http://ngo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0