Och jag undrar om nån annan, kan lysa som oss två.

Godkväll!

Efter vaknat upp bredvid en riktigt fin kille begav jag mig till skolan. Skoldagen var ganska dryg, fick 2,5 timmes håla, inte så uppskattat. Jag vill hellre gå alla timmar direkt och sedan få åka hem. Hur som haver, efter skolan träffade jag fina killen en stund innan jag började jobba. Gick sådär att jobba idag, var inte riktigt sugen på det.

Just nu befinner sig dem flesta av mina klasskompisar på sundspärlan där det är en kick off för alla 1:or. Tyvärr jobbade jag till halv sju och kick offen började klockan sju... Hoppas att jag inte missar allt för mycket.

Nu måste jag pysa ner och möta upp finis som sover hos mig inatt med.


Kommentarer
Postat av: LIENE

Långa hål är jobbigt.

2011-09-29 @ 19:51:04
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0