Förvirrad

Under lite mer än en vecka har jag arbetat på mitt muntliga nationella prov i svenskan. Temat ska vara relationer och ämnet är valfritt. Jag har valt att prata om Stockholmssyndromet! Problemet är att talet ska minst vara i 3 minuter och högst i 6 minuter. Igår när jag övade kom jag över 6 minuter...

Nu har jag tagit bort punkter ur min powerpoint för att dra ner på mitt tal men det känns som allt det viktiga har försvunnit. Känns inte som det är en röd tråd igenom arbetet längre. Jag har gjort en uppsats där jag skrivit stödpunkter som jag ska utgå ifrån.

Jag ser verkligen inte fram emot redovisningen då jag hade en känsla av att jag inte kommer förmedla det jag vill. Jag kommer glömma en massa viktigt... Jag har så mycket lättare att formulera mig skriftligt än verbalt. ÅH!

Därmed säger jag god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0