En tripp till akuten

Ord efter ord skrivs och ord efter ord raderas bort igen. Fram och tillbaka, klistra in här och ta bort där. Det är inte lätt att bli nöjd med skolarbeten alla gånger. Påsklovet är nu över och jag återgår till min normala vardag, nästan i alla fall.

Natten till fredag den 30 mars åkte jag in vid halv tre på natten till lasarettet på grund av fruktansvärda magsmärtor. Dagligen har jag magont på grund av min irriterade tarm men detta var en smärta likt ingen annan. Hur som haver körde min storasyster mig in till akuten där jag fick lämna prover och fick sedan beslutet fastställt att jag skulle bli inlagd.

En inflammerad blindtarm trodde dem var problemet men efter en titthålsoperation visade det sig vara något helt annat. Det visade sig att jag hade en blödning utanför min livmoder. Alltså att blodet hade gått bakåt upp i buken istället.

Kommentarer
Postat av: Sometimes I wish I could save you

stackare, hoppas du mår bättre nu!!



eller hur, tycker amandus är fett söt nu..haha

2012-04-12 @ 11:06:41
URL: http://emjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0