Summering av 2011! [Del 4]

6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? Frihet från skolan.
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? 25 maj - jag tog körkort.
8. Vad var din största framgång 2011? Jag lyckades skaffa mig ett mycket bra sommarjobb som nu i efterhand har gett mig stora möjligheter till jobb efter jag slutat skolan.
9. Största misstaget? -
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ovanligt lite för att vara jag (brukar vara rätt bra på det annars)
6. Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? En gammal vän som jag dessvärre inte pratat med eller umgåtts med på några år. Tråkigt men tyvärr glider man ifrån varandra...

7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? De två veckorna jag spenderade i USA! Den 2 augusti då vi firade min syster födelsedag och åt middag utomhus och plötsligt står min bror där som en överraskningen. Efter inte ha setts på ett år sprutade glädjetårarna!
8. Vad var din största framgång 2011? Jag fick mitt första riktiga sommarjobb och därefter ett riktigt jobb. Fick mitt första riktiga jobb. Jobbade som simintstruktör tre gånger i veckan

bild från sommarsimskolan. 

9. Största misstaget? I am a fool in love...

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Åkte på en långvarig förkylning under hösten.

11. Bästa köpet? Min Iphone och mina levis jeans!
Usa-shopping!

Kommentarer
Postat av: L I N N

Dock kan man ju alltid må bra i övrigt!

Men ber om ursäkt då.

2012-02-24 @ 18:29:23
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Såna sumeringar är kul och läsa.

Det där med din bror det var ju så kul!

Kram

2012-03-11 @ 23:04:28
URL: http://wiilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0